În limba
thai, semnele de punctuaţie sunt înlocuite de cuvinte. Bărbaţii îşi încheie
frazele cu khrap, iar femeile cu kha. Punctuaţia, fraza, ideea devin
sexuate, e sexul declarat al vorbitorului. Inversiunile sunt falocentrice, fetele-khrap sunt numite tom-boys iar băieţii-kha, lady-boys. Asiaticii au un dimorfism
sexual atenuat în comparaţie cu europenii. Partea yang destul de imberbă poate să treacă uşor drept
efeminată, iar partea ying destul de lipsită de forme se poate ascunde fără probleme
sub o cămaşă ceva mai largă.
Trupul lui
Kha trebuie să aibă păr lung, sâni, să fie împodobit cu fustă şi cosmetice.
Khrap are păr scurt, îşi pune cămaşa în pantaloni ori nădragii mai jos de boxeri
şi accesorii bărbăteşti. Sexul declarat trebuie întrupat şi ce nu poate să facă
natura, rezolvă chirurgia plastică. O fotografie din copilărie nu prea mai are
nicio legătură cu poza de pe facebook a adultului remodelat în 2-3 ani de operaţii
şi tratament.
Sexul e în
pastile, sexul e în semnele de punctuaţie, sexul urmează străvechiul tipar.
Doar că unele femei au palme mai mari şi vocea mai groasă iar unii băieţi trag cu
braţele lor subţiri de sacoşe grele lângă iubitele lor de aceeaşi statură dar cochete şi răsfăţate.
Văd asta zilnic,
la un şir de generaţii de până în 35 de ani care înca nu vrea să contrarieze până la capăt. E felul
lor de-a spune că natura a făcut o greşeală care poate fi reparată dacă îţi
asumi, în toate detaliile, rolul pe care vrei să-l joci mai departe. Daca vrei sa fii cu o femeie, fă-te că eşti bărbat.
De asta
nu-mi vine să-i spun libertate sexuală, cu tot numărul impresionant de tineri
care aleg să trangreseze. Oamenii ăştia lucrează în joburi cu
vizibilitate(vânzări, hoteluri, PR etc), îşi ţin perechea de mână pe stradă, se integrează
cu uşurinţă cam oriunde. Poate de asta nici nu există discriminare:
pentru că arată ca un proces complet de corectare a greșelilor naturii pentru buna asumare a
modelului clasic.
În lumea
vest-europeană lucrurile trebuie să se complice în interstiţii: bisexualitate, androginism, joc
printre oglinzi, experiment, context temporar, limite imprecise care încă neliniştesc,
indispun, dezgustă sau revoltă pentru că pun în pericol tiparul primordial.
Când se
sting luminile pe fiecare meridian, până la urmă se întâmplă acelaşi lucru. Avem
imaginaţie, orificii şi protuberanţe pe care le folosim pentru plăcere, uşurare,
consum şi uitare.